شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۵۱:۱۰

در ماه فوریه؛ عربستان بزرگ ترین تولید کننده نفت جهان شد

باشگاه خبری فراساحل: در ماه فوریه سال جاری میلادی عربستان سعودی با تولید روزانه ۹ میلیون و ۷۹۷ هزار بشکه نفت عنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت جهان را به خود اختصاص داد و این عنوان را از روسیه ربود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازپایگاه خبری اسپوتنیک، روسیه در ماه دسامبر سال گذشته میلادی وژانویه ۲۰۱۷  طی دو ماه پی در پی بعنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت جهان شناخته شد. این در حالی است که میزان تولید نفت روسیه که رقیب جدی عربستان سعودی است، در ماه فوریه با کاهش روبرو شد و این امر موجب شد که علیرغم کاهش تولید نفت عربستان، جایگاه بزرگ ترین تولید کننده نفت جهان در ماه فوریه از آن عربستان سعودی شود. 

در همین حال تولید نفت روسیه در دومین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی به ۹ میلیون و ۶۷۱ هزار در روز رسید؛ در حالیکه تولید نفت عربستان سعودی ۹ میلیون و ۷۹۷ هزار بشکه در روز ثبت شده است. مقامات روسی اعلام کردند که تولید نفت اوپک در ماه فوریه به ۳۱ میلیون و ۹۵۸ هزار بشکه در روز کاهش یافت؛ این در حالی است که تولید اوپک در ماه پیش از آن یعنی ژانویه ۳۲.۰۹۷ میلیون بشکه در روز گزارش شده است.



  کد خبر : 3545
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :